-A jobb felső sarokban a BEJELENTKEZÉS gombra kattintva tud új fiókot létrehozni vagy már beregisztrált ügyfélként bejelentkezni. (webáruházunk 2017-ben megújult ezért régi ügyfeleinknek is szükséges az újra regisztráció)
-Mobiltelefonról történő regisztráció vagy bejelentkezés esetén a menüpont a bal felső sarokban található. (három vízszintes vonal)
-Adja meg email címét majd kattintson a FIÓK LÉTREHOZÁSA gombra
-Adja meg személyes információit, nevét, címét, telefonszámát, cégnevét, adószámát (ha egyéni vállalkozó, kérjük írja be a cégnévhez, hogy e.v.)
-Kattintson a REGISZTRÁCIÓ gombra! Regisztráció után kapni fog egy emailt az Ön által korábban megadott email címre, hogy regisztrációja beérkezett. Ezután munkatársunk a lehető leghamarabb aktiválja felhasználói fiókját.
Rendszer e-mailekre kérjük ne válaszoljon. Kérdés felmerülése esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Áraink csak regisztrált és aktivált ügyfeleink számára láthatóak. Ha regisztrálás után még mindig nem lát árakat akkor vagy:
-Még nem lett aktiválva fiókja (max. 24 órán belül aktiváljuk)
-Hibás, hiányos adatok (ellenőrizze adatait)
-Web keresője még nem frissítette az oldalt (frissítse a bal felső sarokban ahová a webcímeket írja a kis kör alakú nyíllal)
Adószám vagy/és cégnév hiányában nem tudjuk fiókját aktiválni. (ha egyéni vállalkozó, kérjük írja be a cégnévhez, hogy e.v.)
Ha a szállítási cím nem egyezik a számlázási címmel:
-Regisztrációnál a cím megadásakor számlázási címet adjon meg.
-A nagyobb ablakban megadhatja a szállítási címet ha az eltér a számlázási címtől. (A képen a nyíl jelzi) Ebben az esetben a szállítási cím alapértelmezett lesz de később a rendelés leadásakor még változtatható.
Ha rendelésenként más szállítási címet szeretne használni:
A rendelés leadásánál a kosár tartalma alatt az 1-es pont alatt van mód a címeket változtatni
1. A kis ablakot üresen hagyni "Szállítási cím mint számlázási cím. Amennyiben profiljában már megadott egy alapértelmezett szállítási címet, akkor az felülírja az itt megadottakat. Ha kívánja törölni a korábban megadott alapértelmezett szállítási címet, profiljában törölje vagy kérje ügyfélszolgálatunkat megjegyzésben vagy email-ben."
2. Klikkeljen az "új cím" gombra
3. Töltse ki az űrlapot
4. Nevezze el a címet! Pl.: üzlet, otthoni, műhely, szállítási... majd klikkeljen a 'MENT" gombra
5. A kosár oldalon válasszon a címek közül